במלאת שנה להשקת קמפיין Meatless Monday בישראל נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, הגברת שרה נתניהו במעון ראש הממשלה בירושלים עם הגברת מיקי חיימוביץ׳ שמובילה בישראל את פרויקט Meatless Monday.

צילום: לע
צילום: לע"מ

 חיימוביץ׳ סיפרה לזוג נתניהו על היוזמה הבינ״ל ועל ההיבטים הבריאותיים וההשלכות הסביבתיות של הגידול המשמעותי בצריכת בשר. הזוג סיפר כי הם ממעטים באכילת בשר וכי בנם יאיר הוא צמחוני בשנים האחרונות.

ראש הממשלה נתניהו סיפר על ההשפעה שהייתה לספר 'קיצור תולדות האנושות', שאותו קרא: ״קראתי בספר על התודעה שיש לחיות, על צורת הגידול שלהן, על המודעות שלהם לסבלן של חיות אחרות והייתה לזה השפעה״

גברת שרה נתניהו: ״אני באה מבית עם הרבה מודעות לנושא ואני שמחה שגם היום אני ממשיכה ליישם את זה ומעוניינת לעזור ככל האפשר בהגברת המודעות והרגישות של אנשים נוספים לנושא הזה, של סבלם של בעלי החיים בתהליך הזה".

 מיקי חיימוביץ הוסיפה, שאם כל אחד יפסיק לאכול בשר יום אחד בשבוע תרד הצריכה באופן משמעותי וציינה כי בארה״ב ירדה הצמיחה ב-12% בחמש שנים. חיימוביץ אמרה עוד שהרעיון של meatless Monday  אינו להוריד בשר מהתפריט אלא להוסיף אלטרנטיבות ראויות למנות עיקריות צמחוניות שיאפשרו בחירה.

 אנחנו שמחים לגייס אלינו את כבוד ראש הממשלה ואשתו ויודעים שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו מודים לכם שהצטרפתם אלינו גם אתם ומקווים להמשיך ולהפיץ את הבשורה הטובה לבעלי החיים החיים בקרבנו ולכדור הארץ בו כולנו חיים