מתוך פליקר
מתוך פליקר

אנחנו יודעים בלי המפורסמים שיש להמעיט בצריכת בשר אבל בעולם הם די עוזרים לקדם רעיונות. קבלו את הסלבס שבחרו להיות לפחות צמחונים ועוזרים, גם על ידי הפרסום לו הם זוכים, לקדם את השמירה על בעלי החיים והסביבה:

ביל קלינטון – ב-2010 ומטעמים בריאותיים, הפסיק קלינטון לצרוך מוצרי בשר וחלב. התוצאה המיידית היתה ירידה של 15 ק"ג במשקלו. לאחרונה, מסתבר, הוא חזר לאכול לעיתים דג סלמון אורגני או ביצי חופש מועשרות באומגה 3. את הבקרים שלו מתחיל כבוד הנשיא ממשקה חלב שקדים, תותים טריים, אבקת חלבון וקרח.

מתוך פליקר
מתוך פליקר

אלק בולדווין – "איני אוכל בשר מתוך שמירה על בעלי החיים, על הסביבה ועל בריאותי". השמועות אומרות שהוא שומר על דיאטה צמחונית לסרוגין

מתוך פליקר
מתוך פליקר

אנה פאקווין – אמא לתאומים. צמחונית שנים

ben stiller

בן סטילר – ב-2012 הכריז שוויתר על קפה והפך צמחוני

מתוך פליקר
מתוך פליקר

ברוס ספרינגסטין – שנים של צמחונות מוכיחות את עצמן; ספרינגסטין בן ה-63 נראה נפלא.

מתוך פליקרכריסטיאן בייל – כוכב 'באטמן' ויתר על בשר כבר בגיל 9. אבא שלו היה פעיל למען זכויות בעלי החיים אז הכל הגיע אליו באופן טבעי ביותר.

מתוך פליקר
מתוך פליקר

כריסטינה אפלגייט – דם בצלחת בזמן ארוחת צהריים על הסט של "נשואים עם ילדים", זה מה שגרם לשחקנית להפסיק לאכול בשר.  היא פעילה בארגון PETA כבר שנים.

מתוך פליקר
מתוך פליקר

דנזל וושינגטון – הפך צמחוני לאחרונה וטוען שזה חלק ממגמה של חזרה לחיים פשוטים ונקיים יותר.

מתוך פליקר
מתוך פליקר

שרה סילברמן – הצמחונות באה באופן טבעי למי שנלחמת בצייד חיות בר.

מתוך פליקר
מתוך פליקר

ריצ'ארד גיר – גיר אינו אוכל בשר מעל 30 שנה

מתוך פליקר
מתוך פליקר

פיטר דינקלג' – כוכב "משחקי הכס" הוא צמחוני כבר שנים: "לא אפגע בחתול או כלב, תרנגולת או פרה אז שאבקש שמישהו אחר יפגע בהם במקומי? זו הסיבה בגללה אני צמחוני"

מתוך פליקר
מתוך פליקר

מייק טייסון – המפתיע מכולם הוא דווקא אלוף העולם באגרוף לשעבר. הוא לא רק צמחוני, הוא אפילו טבעוני כבר שנתיים. הוא הפך טבעוני בעקבות אשתו, שחיפשה דיאטה בריאה להפחתת משקל ואמרה שדווקא בטבעונות היא מרגישה נפלא. עכשיו גם הוא מרגיש נפלא ואינו מאמין שעד עכשיו אכל "כל כך הרבה זבל" לדבריו.

כל הנתונים נלקחו מכאן