חברת ההסעדה סודקסו מכריזה על תחרות מנות מהצומח

מתוך אחריות לבריאות העובדים ורצון לתרום לסביבה, חברת ההסעדה הגדולה מחזקת את היצע ואטרקטיביות המנות מהצומח כדי לענות על ביקוש ל"שני ללא בשר".

אנו יודעים כיום כי תנאי להצלחה לאורך זמן של יוזמת יום שני ללא בשר בחדרי האוכל במקומות העבודה הוא איכות המנות מהצומח. אנו שמחים לשתף ביוזמה יצירתית של חברת ההסעדה Sodexo  כדי להגדיל את התמקצעות בקרב עובדיה בכל הקושר למזון הצמחוני. רינת לחנה, סמנכ"ל משאבי אנוש ותקשורת ב Sodexo מספרת כיצד נולדה היוזמה:  במסגרת מתכניות ההכשרה הקבועות שחברת ההסעדה עורכת לעובדיה, התקיימה סדנה בשיתוף יונילוור בנושא מנות מן הצומח. כחלק מרצון החברה לשמר את הידע הנרכש בהכשרות ואף לשכללו, בד בבד עם ביקוש גובר מצד לקוחות למנות אלו, החלטנו לערוך תחרות "המנה הצמחונית" –  במהלך ינואר. מניע נוסף לדגש על...

להמשך קריאה

איך נראה יום שני בחברת קודאק?

קודאק הצטרפו ליוזמה בספטמבר 2016 וכבר בשלב מוקדם זה מספרים לנו כי הביקוש למנות מהצומח עלה על כל הציפיות.

בחדר האוכל של קודאק כ -600 סועדים. ירון שהרבני, שף האתר מטעם חברת הקייטרינג שולץ מספר כי הביקוש ביום "שני ללא בשר" למנות הצמחוניות כבר הגיע ל – 67% מהמנות. ירון הודה כי בתחילה היה סקפטי לגבי הצלחת היוזמה ואף חשש כי ההיענות תהיה נמוכה לאור הרגלי האכילה של הסועדים הרגילים למנות הבשריות והחשש מיצירת שינוי. דווקא בשל כך, ירון הציב לעצמו אתגר להפוך את ימי שני מעתה ליום הכי אטרקטיבי בשבוע ומשתף: פיתחנו מנות עם המון מחשבה, מנות בריאות ומזינות כשלא פחות חשוב טעימות ומהוות תחליף אמיתי וראוי למנות הבשריות. עוד הוא מוסיף כי היבט נוסף קריטי להצלחה הוא צורת...

להמשך קריאה

פחות בשר, יותר בריאות

כתבה במוסף להתנהלות ירוקה וחסכונית של עיתון הארץ על מיטלס מאנדיי.

הגנה על הסביבה ועל הבריאות גם יחד – זהו בדיוק מה שעושה עמותת Meatless Monday בראשות מיקי חיימוביץ', בפרויקט יום שני ללא בשר. מחד חיסכון עצום במשאבי כדור הארץ והקטנת אפקט החממה, מאידך, צמצום דרמטי בסיכויי התחלואה שלנו. איך? תקראו בכתבה של שרלי שטרית במוסף להתנהלות ירוקה וחסכונית של עיתון הארץ.

להמשך קריאה

איך נראה יום שני במשרד החוץ?

במשרד החוץ כמחצית מהסועדים במזנון הבשרי בוחרים מנות מהצומח ביום שני ולאחרונה הוחלט על הוספת יום נוסף בדגש צמחוני. יצאנו לבדוק אך זה קורה…

"אנו שמחים לשתף אתכם בכמה סיפורי הצלחה בקרב חברות וארגונים שבחרו לאמץ את יום שני ללא בשר. נעדכן כי יותר ויותר ארגונים בישראל בוחרים להצטרף לתנועה העולמית, מתוך התובנה כי מדובר במהלך פשוט אשר לו תרומה אדירה הן לציבור העובדים שלהם והן לסביבה. בסדרת כתבות, נשתף אתכם בתהליך, ההצלחות וגם הקשיים איתם מתמודדים ארגונים באימוץ הקמפיין. הפעם, משרד החוץ משתף בתובנות ומסקנות עד כה. במשרד החוץ כ – 50% מהסועדים, במזנון הבשרי, בוחרים מנות מהצומח ביום שני. הקמפיין התחיל לפני כשנה וחצי ולאחרונה הוחלט על הוספת יום נוסף בדגש צמחוני לאור שביעות הרצון והביקוש הגובר של העובדים! ירון ראובני, מנהל...

להמשך קריאה