לקבלת הפנים, בו חולקו גם אותות הוקרה, הגיעו ארגונים עסקיים שמאמצים דגש צמחוני בשני, חברות הסעדה שמקדמות את הקמפיין, תורמים של מיטלס שמאפשרים את העשייה שלנו, פעילים סביבתיים, מקדמי בריאות ופעילי זכויות בעלי חיים, חברים ובני משפחה שכולם שותפים לדרך ולהצלחת הקמפיין.

ויש מה לחגוג! ישראל נחשבת לאחת מההצלחות הגדולות ביותר בקמפיין העולמי. מסקר פאנלס שערכנו בנובמבר 2016 אנחנו יודעים שהמודעות לקמפיין מאד גבוהה (64.4% מהאוכלוסייה היהודית בישראל מכירים את יום שני ללא בשר) ולמעלה מחצי מיליון ישראלים הצטרפו לקמפיין ונמנעים מאכילת בקר, עוף או דגים לפחות יום בשבוע.

מיקי מתארחת בתכנית הבוקר של קשת

מיקי חיימוביץ אצל גיא פינס

בשנות הפעילות הראשונות הצלחנו להעלות את הנושא על שלוחן, הקמנו עמותה וגייסנו כסף ראשוני לפעילות, בנינו שותפויות עם ארגוני סביבה, בריאות וזכויות בעלי חיים ועם משרדי הממשלה הרלוונטיים, פיתחנו חומרי הסברה וחינוך לארגונים מוסדיים, לחברות קייטרינג, לרשויות מקומיות ולאנשי חינוך כדי לקדם את צמצום צריכת בשר בישראל. כל זה לא היה מתאפשר ללא התגייסות המתנדבים מוכשרים ומחויבים שלנו. דיאטניות, נשות חינוך, מעצבים, אנשי מחקר ואקדמיה, מומחי מדיה ואינטרנט. תודה מקרב לב על כל העזרה והעבודה המשותפת.

תודות לחברות ההסעדה שולץ, ISS, סודקסו ועידית על הכיבוד המפנק והטעים, ליקב בת שלמה על תרומת היין הלבן האיכותי, ול MASHUמשהו על הגבינות הטבעוניות.
ותודה לדניאל פקטור מקשר-פקטור הפקות על הליווי ועל הפקת ערב מדהים בהתנדבות.

לינק לתמונות כאן!
צילום: מנש כהן